Προτιμήσεις Υποψηφίων 2017Τα παρακάτω στατιστικά αφορούν στη σειρά προτίμησης γι' αυτή τη σχολή (Συντήρησης Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης, Αθήνα) που δήλωσαν στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων (ημερήσια και εσπερινά ΓΕΛ) 90% της γενικής σειράς το 2017.Αν θέλετε να δείτε τα αντίστοιχα στατιστικά για άλλες κατηγορίες υποψηφίων ή/και για προηγούμενα έτη, χρησιμοποιήστε τη σελίδα: «Στατιστικά Προτιμήσεων Υποψηφίων: Συντήρησης Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης, Αθήνα». Επιλογή | Υποψήφιοι |
---|
Αριθμός | % |
---|
| 1ή | 8 | 1,87 | | 2ή | 8 | 1,87 | | 3ή | 13 | 3,04 | | Υπόλοιπες | 399 | 93,22 | Σύνολο | 428 | 100,00 |
Προτιμήσεις Επιτυχόντων 2017 Η σειρά προτίμησης που δήλωσαν τη σχολή (Συντήρησης Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης, Αθήνα) στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2017 οι υποψήφιοι που πέρασαν σε αυτή. Εδώ εμφανίζουμε τα στοιχεία για τους υποψηφίους των Γενικών Λυεκείων (ημερήσιων και εσπερινών) της γενικής σειράς.Αν θέλετε να δείτε τα αντίστοιχα στατιστικά για άλλες κατηγορίες εισαχθέντων σε αυτή τη σχολή ή/και για προηγούμενα έτη, χρησιμοποιήστε τη σελίδα: «Στατιστικά Προτιμήσεων Εισαχθέντων: Συντήρησης Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης, Αθήνα». Επιλογή | Εισαχθέντες |
---|
Αριθμός | % |
---|
| 1ή | 6 | 9,68 | | 2ή | 5 | 8,06 | | 3ή | 6 | 9,68 | | 4ή | 5 | 8,06 | | 5ή | 5 | 8,06 | | 6ή | 4 | 6,45 | | Υπόλοιπες | 31 | 50,00 | Σύνολο | 62 | 100,00 |
Βάσεις ΕισαγωγήςΒάσεις Πανελληνίων 2017 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2016 | Γενικά Λύκεια 10% 2015 | ΕΠΑΛ 10% 2016 | ΕΠΑΛ 10% 2015 |
---|
Γενική Σειρά | 6.209 | | 12.215 | | 12.237 | 8.106 | | |
Βάσεις Πανελληνίων 2016 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2015 | Γενικά Λύκεια 10% 2014 | ΕΠΑΛ 10% 2015 | ΕΠΑΛ 10% 2014 |
---|
Γενική Σειρά | 5.863 | 0 | | | 12.133 | 0 | 0 | 0 |
Βάσεις Πανελληνίων 2015 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2014 | Γενικά Λύκεια 10% 2013 | ΕΠΑΛ 10% 2014 | ΕΠΑΛ 10% 2013 |
---|
Γενική Σειρά | 9.332 | | 1.298 | | 8.246 | | | |
Βάσεις Πανελληνίων 2014 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2013 | Γενικά Λύκεια 10% 2012 | ΕΠΑΛ 10% 2013 | ΕΠΑΛ 10% 2012 |
---|
Γενική Σειρά | 6.850 | | 893 | | 11.342 | | 922 | |
Βάσεις Πανελληνίων 2013 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% |
---|
Γενική Σειρά | 10.611 | | 1.075 | | 10.810 | Πολύτεκνοι | | | | | | Τρίτεκνοι | 8.984 | | 1.012 | | | Κοινωνικά Κριτήρια | 9.031 | | | | | Μουσουλμάνοι | | | | | |
Μόρια ΠρώτουΒαθμολογίες Πρώτων 2017 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2016 | Γενικά Λύκεια 10% 2015 | ΕΠΑΛ 10% 2016 | ΕΠΑΛ 10% 2015 |
---|
Γενική Σειρά | 16.473 | | 18.455 | | 12.237 | 8.914 | | |
Βαθμολογίες Πρώτων 2016 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2015 | Γενικά Λύκεια 10% 2014 | ΕΠΑΛ 10% 2015 | ΕΠΑΛ 10% 2014 |
---|
Γενική Σειρά | 18.951 | 0 | | | 13.623 | 0 | 0 | 0 |
Βαθμολογίες Πρώτων 2015 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2014 | Γενικά Λύκεια 10% 2013 | ΕΠΑΛ 10% 2014 | ΕΠΑΛ 10% 2013 |
---|
Γενική Σειρά | 18.459 | | 2.170 | | 20.139 | | | |
Βαθμολογίες Πρώτων 2014 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2013 | Γενικά Λύκεια 10% 2012 | ΕΠΑΛ 10% 2013 | ΕΠΑΛ 10% 2012 |
---|
Γενική Σειρά | 17.889 | | 1.950 | | 13.440 | | 922 | |
Βαθμολογίες Πρώτων 2013 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% |
---|
Γενική Σειρά | 15.953 | | 1.949 | | 13.039 | Πολύτεκνοι | | | | | | Τρίτεκνοι | 10.491 | | 1.012 | | | Κοινωνικά Κριτήρια | 9.593 | | | | | Μουσουλμάνοι | | | | | |
Αριθμός ΕισαχθέντωνΘέσεις 2017 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2016 | Γενικά Λύκεια 10% 2015 | ΕΠΑΛ 10% 2016 | ΕΠΑΛ 10% 2015 |
---|
Γενική Σειρά | 62 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 5 / 14 Κενές 9 (64%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 1 / 3 Κενές 2 (67%) | 2 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) |
Θέσεις 2016 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2015 | Γενικά Λύκεια 10% 2014 | ΕΠΑΛ 10% 2015 | ΕΠΑΛ 10% 2014 |
---|
Γενική Σειρά | 30 / 58 Κενές 28 (48%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | | | 3 | 0 / 2 Κενές 2 (100%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) |
Θέσεις 2015 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2014 | Γενικά Λύκεια 10% 2013 | ΕΠΑΛ 10% 2014 | ΕΠΑΛ 10% 2013 |
---|
Γενική Σειρά | 57 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 6 / 13 Κενές 7 (54%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 2 / 3 Κενές 1 (33%) | 0 / 2 Κενές 2 (100%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) |
Θέσεις 2014 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% 2013 | Γενικά Λύκεια 10% 2012 | ΕΠΑΛ 10% 2013 | ΕΠΑΛ 10% 2012 |
---|
Γενική Σειρά | 42 / 44 Κενές 2 (5%) | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 12 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 3 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 1 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) |
Θέσεις 2013 |
---|
Κατηγορία | Γενικά Λύκεια 90% | Γενικά Λύκεια 90% Εσπερινά | ΕΠΑΛ Ημερήσια | ΕΠΑΛ Εσπερινά | Γενικά Λύκεια 10% |
---|
Γενική Σειρά | 42 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 12 | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | 6 | Πολύτεκνοι | 0 / 3 Κενές 3 (100%) | | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | Τρίτεκνοι | 2 | | 1 | | | Κοινωνικά Κριτήρια | 3 | | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | | | Μουσουλμάνοι | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | | 0 / 1 Κενές 1 (100%) | | |
Σημείωση
Κάποιες χρονιές (συνήθως όταν άλλαζε το εξεταστικό σύστημα), οι απόφοιτοι των πρηγούμενων ετών, είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν να διαγωνιστούν είτε με το σύστημα που διαγωνίζονταν και οι μαθητές της Γ' λυκείου είτε με το σύστημα που ίσχυε τη χρονιά που αποφοίτησαν. Για τις χρονιές αυτές, στα στοιχεία αυτής της σελίδας, περιλαμβάνονται μόνο αυτά που αφορούν τους διαγωνιζόμενους με το νέο (για τη συγκεκριμένη χρονιά) εξεταστικό σύστημα.
|