AeiTei.gr Πανελληνιεσ (Πανελλαδικεσ) Εξετασεις
•Βασεισ 2024 Εισαγωγησ Σε Μορια Για Ολεσ Τισ Σχολεσ •Μορια 2024 Πρωτων
•Σταστιστικα Για Τη Συμπληρωση Του Μηχανογραφικου Δελτιου
•Νεα Των Πανελληνιων Εξετασεων •Υπολογισμοσ Μοριων
 

Πρώτη ημερίδα του Δικτύου Επικοινωνίας & Συνεργασίας των ΑΕΙ & ΑΕΑ και του ΥΠΑΙΘ για την πρόσβαση των Aτόμων με Aναπηρία στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

🔊
   Μοιραστείτε το στο Facebook (Πρώτη ημερίδα του Δικτύου Επικοινωνίας & Συνεργασίας των ΑΕΙ & ΑΕΑ και του ΥΠΑΙΘ για την πρόσβαση των Aτόμων με Aναπηρία στην Ανώτατη Εκπαίδευση.)   Μοιραστείτε το στο Twitter (Πρώτη ημερίδα του Δικτύου Επικοινωνίας & Συνεργασίας των ΑΕΙ & ΑΕΑ και του ΥΠΑΙΘ για την πρόσβαση των Aτόμων με Aναπηρία στην Ανώτατη Εκπαίδευση.)  24/06/2021
Η πρώτη διαδικτυακή ημερίδα του Δικτύου Επικοινωνίας & Συνεργασίας των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων & Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών και του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων στο πλαίσιο διαμόρφωσης και υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την πρόσβαση των Aτόμων με Aναπηρία στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας, στην ημερίδα έγιναν τοποθετήσεις από τον Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Άγγελο Συρίγο και τον Γενικό Γραμματέα Ανώτατης Εκπαίδευσης, κ. Αποστόλη Δημητρόπουλο, ο οποίος είχε και τον ρόλο του συντονιστή. Ο κ. Υφυπουργός αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν φοιτητές, εκπαιδευτικό προσωπικό και εργαζόμενοι με αναπηρία στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση, τα οποία προσπαθεί να επιλύσει το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω του πρόσφατου Στρατηγικού του Σχεδιασμού. Ο κ. Συρίγος, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι «έχει ήδη ξεκινήσει η συνεργασία με τους φορείς και κυρίως με την Ε.Σ.Α.μεΑ για το σύνολο των σχετικών θεμάτων που αφορούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». Και οι δύο παρουσίασαν τα σημαντικότερα σημεία του Στρατηγικού Σχεδιασμού και αναφέρθηκαν σε προγραμματισμένα έργα και δράσεις.

Στη συνέχεια, πήρε τον λόγο ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, κ. Βαρδακαστάνης Ιωάννης, ο οποίος επεσήμανε ότι «πρώτη φορά γίνεται ολιστική προσέγγιση του θέματος. Προσέθεσε επίσης ότι η Tριτοβάθμια Eκπαίδευση πρέπει να υποδέχεται και να υποστηρίζει τα άτομα με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, αναδεικνύοντας το ταλέντο και τις ικανότητές τους».

Ακολούθησαν οι τοποθετήσεις και παρουσιάσεις των εκπροσώπων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων & Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, αποτυπώνοντας την υπάρχουσα κατάσταση σχετικά με τη φυσική και ηλεκτρονική προσβασιμότητα των Ατόμων με Αναπηρία στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα & τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες της χώρας μας. Επιπροσθέτως, τα μέλη του Δικτύου Επικοινωνίας και Συνεργασίας χαρτογράφησαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Ιδρύματα για την υποστήριξη των φοιτητών και του εκπαιδευτικού & διοικητικού προσωπικού με αναπηρία και διατυπώθηκαν σχετικές προτάσεις.

Κλείνοντας την ημερίδα ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης σημείωσε ότι «έγινε το πρώτο βήμα για την υλοποίηση του σχεδίου στήριξης των Ατόμων με Αναπηρία. Ένας από τους βασικούς στόχους του Υπουργείου είναι να εμπλουτιστεί το νομοθετικό πλαίσιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση με νέες προτάσεις και να σχεδιαστεί η στήριξη της πρόσβασης των ΑμεΑ στην ανώτατη εκπαίδευση στη νέα Προγραμματική Περίοδο του ΕΣΠΑ 2021-2027».

Τέλος, προσέθεσε ότι«υπάρχουν αρκετά προβλήματα φυσικής και εκπαιδευτικής προσβασιμότητας αλλά και πολλά επιτεύγματα. Σκοπός μας είναι να εξασφαλίσουμε συγγράμματα προσβάσιμα για τους φοιτητές με αναπηρία/σοβαρές παθήσεις ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, να ενισχύσουμε τη διασύνδεση τους με την αγορά εργασίας, να υποστηρίξουμε τους φοιτητές και το προσωπικό με αναπηρία. Προς την ίδια κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούν και τα Στρατηγικά Σχέδια των Πανεπιστημίων».


Δείτε στο AeiTei.gr:

Συνοπτικά η εικόνα των Πανελληνίων 2025

όλα τα νέα για τις πανελλήνιες εξετάσεις

Βάλτε εύκολα τα τελευταία νέα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και στη δική σας Ιστοσελίδα / Blog.
Τώρα και για httpS. Χωρίς cookies.
widgets.utl.gr




 


ΒΑΣΕΙΣ (ΣΕ ΜΟΡΙΑ) ΑΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2024
Βάσεις 2024
Πεδία και σχολές μηχανογραφικού 2024

Βάσεις 2024 1ο πεδίο

Βάσεις 2024 2ο πεδίο

Βάσεις 2024 3ο πεδίο

Βάσεις 2024 4ο πεδίο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2023
Βάσεις 2023
Πεδία και σχολές μηχανογραφικού 2023

Βάσεις 2023 1ο πεδίο

Βάσεις 2023 2ο πεδίο

Βάσεις 2023 3ο πεδίο

Βάσεις 2023 4ο πεδίο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2022
Βάσεις 2022
Πεδία και σχολές μηχανογραφικού 2022

Βάσεις 2022 1ο πεδίο

Βάσεις 2022 2ο πεδίο

Βάσεις 2022 3ο πεδίο

Βάσεις 2022 4ο πεδίο


Τα στοιχεία για τα τμήματα και τις σχολές (πχ από ποια πεδία / τομείς είναι προσβάσιμα, αν απαιτούν εξέταση σε κάποιο ειδικό μάθημα κλπ) προέρχονται από το Μηχανογραφικό Δελτίο του 2024. Ορισμένα στοιχεία από αυτά ενημερώθηκαν από τα στοιχεία για τους συντελεστές βαρύτητας των Πανελληνίων 2025. Η ενημέρωση αυτή αφορά κυρίως τις σελίδες για τον Υπολογισμό Μορίων 2025 και για τους Συντελεστές Βαρύτητας. Αλλαγές που θα ισχύσουν στις Πανλλαδικές / Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2025 μπορείτε να δείτε στη σελίδα μας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2025

Πηγές: Οι βάσεις των πανελλήνιων εξετάσεων και τα άλλα στατιστικά βασίζονται στα στοιχεία που ανακοινώνει το Υπουργείο Παιδείας (minedu.gov.gr).

Οι βάσεις 2024 ανακοινώθηκαν στις 25/7/2024 17:40
 

Μοιραστείτε το στο Facebook (Πρώτη ημερίδα του Δικτύου Επικοινωνίας & Συνεργασίας των ΑΕΙ & ΑΕΑ και του ΥΠΑΙΘ για την πρόσβαση των Aτόμων με Aναπηρία στην Ανώτατη Εκπαίδευση.)Μοιραστείτε το στο Twitter (Πρώτη ημερίδα του Δικτύου Επικοινωνίας & Συνεργασίας των ΑΕΙ & ΑΕΑ και του ΥΠΑΙΘ για την πρόσβαση των Aτόμων με Aναπηρία στην Ανώτατη Εκπαίδευση.)  

+🔍+